Nilbebek27 106 kiloyla hamile kaldım 27+5 olduk, kusmam bulantım hiç olmadı normal yediğim halde 104 e düştüm şuan 106 olmuşum tekrar sağlık ocağında bu şekilde doktorun tartıpında da 1 buçuk kilo almışsın dedi ama yemek yiyip gitmiştim belki de ondandır, nasıl almadım bende şaşkınım dikkat de etmiyorum pek ama çok iştahlı biri de değilim hamilelikte ekstradan acıkmıyorum yani normal yiyorum hep