Hlyabtr00 Hayelllerhayatttlar diğer yorumlarda 2700 yazmissinz. O değerle kese görünür bence. Ama bebek zor gibi
Hayelllerhayatttlar Baby-ES tamaot çok sağolun değerim şimdi yüksek doktor Salı gel dedi ama dayanamıyorum gerçi ilk gebelikte değil ama yinede çok heyecanlıyım betam şimdi 27001 gitmek istiyorum eşim izin vermiyor
Elamomy Hayelllerhayatttlar tamamdır herkesın betası farklıdır Doktor’un cagırdıgı gun gıdın onlar bılıyolar