Merhaba 13haftada gttim cinsiyet gördü doktorum partı düsünürsen dedi bidakine söyleyim bnde partı düşünüyorum ama kararsızım 13gün sonra kontrolm var o, zman kesin soylüycek bakalm dünde devlet hastanesine gttim alerj gbi bşey oldum cnisyeti sordum devlet hastanesi söylemiyoruz normalde dedi ama tahminde bulundu pipi görmüyorum dedi kız gbi ama dedi şuanda 16haftalık 13 haftada gttim de bacak arası şöyleydi video çekmişim

(https://)