Çalışıyorsanız en az 1 hafta rapor alın, size yardımcı olabilecek birisi varsa gelsin kalsın yanınızda, yemek temizlik işlerine hiç girmeyin, wc dışında hiç kalkmayın. Kabız olmamaya, ıkınmamaya gayret edin. Beslenmenize, kuruyemiş, meyve ve bağırsaklar yumuşasın diye çorba içmeye gayret edin. Stres yapmayın desem de zor oluyor ama mümkün olduğunca yapmayın. Ben sürekli kulaklıkla inşirah ayetel kürsi yasin falan dinlemiştim açıkçası beni psikolojik olarak iyi hissettiriyor diye. Kanamanızı takip edin, parçalı ya da daha yoğun hale gelirse doktorunuza ulaşın tekrar belki iğne de verir. Benim iğneden sonra düzelmişti.
“Sen dinlen, güzel beslen geri kalan allahla bebeğin arasında” aynen bunu söylemişti doktorum. İnsallah her sey güzel olacak iyi dileklerm sizinle🌸