Aylaa123 dediğinizde haklısınız ama tahmin edersiniz ki bu istisnai bir durum.yani olması gerekenin dışında.üsttede ne güzel yazmışsınız bol etkinlik,bol kitap okuma,bolca çocukla konuşma,tv tablet telefon maruziyeti vs bunlar hafife alınmayacak şeyler.bizim insanımızda eskilerin ağzıyla olan erkek çocuğı geç konusur bunun babasıda geç konuşmuştu mantığı çok fazla en çok yapılan yanlışlardan biriside bu. Post açan arkadaşın eşinin tavrı yanlış ancak arkadaşın fazla rahat olmasıda (bu benim değerlendirmem değil kendisi takmıyorum elbet konusur dediği için diyorum)yanlış.