2bebekannesi3542 benim kuzenin kızı 3,5 yaşında oldu geçen aylarda, artık tamamen tıkanmış mecbur almalıyız dendi, ilk iki gün sızlanmış biraz ama 10 güne çabucak toparladı dedi annesi. Benim oğlanda da var 3 yaşında, kulakta sıvı birikimi yapmış, ilaç kullandık ama geçici bir tedavi, ameliyat için o kadar büyük değil ve yaşı küçük tekrar edebilme durumu var bekleyelim 5 yaşa kadar dedi dr, o kadar lanet bir şey ki bi an önce kurtulsun istiyorum ben de 🙇♀️