Vanmomy Kızlar artık ben doğum yapmak istiyorum nazlı bir kız olucak anlaşılan doğumu hızlandırmak için bütün yolları denemiş olabilirim sizin de önerileriniz var mı
mervesel_ Vanmomy bende aynı durumdayım son 4 gün ama oğlum gelmemekte kararlı artık yoruldum ve oğlumu çok özledim görmek istiyorum
Alparslanmom__ Vanmomy son 7 herşeyi yaptm gelen giden yok daha bekliyoruz bizde suyumda azalms doktorum salı günü tekrar kontrol edecek olmadı sezeryana alacak beni
binnazd mervesel_ bizimde son 4 oğlum gelmek istemiyor halâ ama ben onu görmeyi çok istiyorum artık 🥲 sağlıkla kavuşalım inşallah
Vanmomy Alparslanmom__ suyumuz hala yeterli sezeryan da olabilriiz sağlıklı gelsinler de minikler zamanı gelmiş
Merymytm Vanmomy evet bebeğim dönmedi ters Perşembe sezaryan yapacaktilar ben kabul etmedim beklemek istiyorum pazartesiye kadar dedim 🤷🏼♀️
Retjza Doğum şeklini de, geleceği günü de bebek seçer. İlla gelecek. Oğlum 41+3te geldi. Geleceği günü bekleyin sabırla, tabii sağlık sorununuz yoksa.
Elaydaaaa Vanmomy uykum gelmiyor canım sıkılıyor uygulamaya göre 36+2 ama doktorun söylemine göre 37 haftalık oldu. Suyum yeterli benim paşam çok hareketli uykum hiç yok. İki gündür çok duygusalım normal mı acaba