Merhaba 20 haftalık hamileyim 16 ve 19 haftalıkken gittiğim kontrollerde doktorum kız diye tahmin ediyorum demişti. Dünde perinatoloji randevum vardı organlarına bakılması için çok şükür bir sıkıntı çıkmadı perinatoloji doktoru da cinsiyet için kıza benzettim dedi. Bir tane oğlum var 5 yaşında ikinci de kız olsun çok istiyordum. Tabi ki önce sağlıklı olması ama gönlümden de kız geçiyordu. Perinatoloji de yanılma payı olur mu acaba. Cevaplarsanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim 😊 🌺💕💓