Zsydyg doğumdan hemen sonra daha doğrusu bandajlar çıkınca doktorun tavsiyesi üzerine önce pamuk yumuşak bir kumaşla sardım. 20 gün hep sardım ama 20 günden sonra sadece belden olan korselerden aldım geçmeli dışarı çıkacağım zaman ya da ayakta çok kalacaksam takıyorum. Doktorum sürekli takmak kas tembelliği yapıyor dedi.2 aylık bebeğim göbeğim baya toparlandı. Göbeğin toparlanmasından ziyade hiç ağrım olmadı sardığım için.