Yildizzd Kızlar 32. Haftaya girdim bırakmam gerekiyor tedirginim oksapar iğne de kullanıyorum akşamları. Hareketlerinde yavaşlama olursa gel dedi doktor korkuyorum.
aleynayavz Yildizzd bende merak ediyorum coraspin de iğne de kullanıyorum ve benim bebeğim sürekli hareket eden bir bebek değil ister istemez korkuyor insan
ebrusngl Yildizzd doktor 34 de bırak demişti ama ben korktuğum için 36 da bırakmıştım doğuma kadarda iğneye devam etmiştim
Birbebekannesi01 Bende sadece coraspirin kullanıyorum henüz 15 haftalik ama merak ettim doğumdan önce ne zaman biraktiriyorlar