Limonlukek21 Bir_nazenin01 inşallah vardır biraz sabırlı olmaya çalış en azından bir 2-3 gün daha bekle sonra testi tekrarla inşallah pozitif sonuçla karşılacaksın totem gibi bir şey geçen ayda çok test yapmıştın yanlış hatırlamıyorsam o yüzden zorla kendini
lilyum_ Bir_nazenin01 ayy Allah dualarımızı kabul etsin inşallah 🌸. Ben ne zaman test yapsam ki acaba sat 14
FairyMoon Bir_nazenin01 ay ben görüyorum canım 🥰 hayırlı olsun inşallah takip et bakalım koyulaşmayı. Adetin gecikti mi?
FairyMoon Bir_nazenin01 o zaman kesin hamilesin kuzum çok güzel çıkmış testte 4 gün olmasına rağmen 😊
lilyum_ FairyMoon son adet tarihime göre 11 inde bekliyorum aslında. Ama son iki aydır gecikmeli geliyor o yüzden tam ne zaman olur bilmiyorum 🌸🤍
lilyum_ Bir_nazenin01 aynen zaten gelse bile hemen yapmayı düşünmüyorum yine de elimin altında dursun diye aldim
FairyMoon lilyum_ daha varmış test falan yapıp moralini bozma sakın. İnşallah gönlünden ne geçiyorsa öyle olur canım. Benimde 13 bende bekliyorum heyecanla 😊
lilyum_ FairyMoon ayy evet bu ay gecikme bekleyeceğim dedim. En başından beri niyetim öyle insallah dayanabilirim😅
senatss Bir_nazenin01 ilk defa erken gebelikte bunu yaşadım ilk bişi yoktu sabah böyle olmuş daha öncekiler hiç böyle bile olmadı o yüzden sormak istedim