22+6 dayım fakat yaklaşık dört gündür geçmeyen bir sancım var karnımın alt tarafında.Doktora gittim bebekte herhangi bir sorun yok.İdrar tahlili yaptırdım onda da sorun yok doktorum yine de manurol içmemi söyledi.Fakat özellikle sabahları doğrulamayacak derecede gerginlik ve sancım oluyor.Gün içinde biraz daha azalıyor.Sadece yatarken rahat edebiliyorum.Kalkıp otururken çok sancım oluyor.Aynı durumu yaşayan var mı?Çok tedirginim.