23 haftalık hamileyim ve yaklaşık bir haftadır hergun başım ağrıyor bugün de dahada şiddetlendi başı ağrıyan varmı aynı haftada olup ne ile ilgili ilk zamanlar HC agrimadi basım dördüncü gebelik daha oncekilerdede hep başlarda ağrıdı bu haftalarda hatırlamıyorum agridigini