Melodimm herşey hazır ben çok fazla şey almadım. 1 hastane çıkışı 8 parçalık ,8 yada 9 tane alt üst takım olarak yanına da zıbın aldım. Bez stoğu da yapmadım hastane için 10lu prima evede 80li molfix aldım kullandıkça karar veririz diye. Bol ağız mendili ve Müslin battaniye diktim. Ne olur nel olmaz diye küçük avent biberon aldım belki mama hiç kullanmayız diye set yada büyüklerinden almadım. Kendime bol depeend aldım 1 kısa kollu 1 uzun kollu birde elbise şeklinde pijama aldım. 37.haftadan itibaren göğüsucu kremi be gümüş kapak kullanıyorum ara ara. Arkadaşım kullanmamıştı o yüzden mi bilmem ama ilk emzirmede göğüs ucu resmen delinmiş. Yara olduktan sonra kremlerde fayda etmiyor. Sizde son haftalara doğru bence mutlaka kullanıp göğsünüzü alıştırın