Kızlar sabah ilk uyandığımda kasıklarımda inanılmaz bir acı vardı yataktan zor kalkıp tuvalete gittim,sonra sol tarafıma yattığımda kısa süreli adet sancısı gibi bir sancı geldi gitti 15 dk sonra yeniden oldu buna mide bulantısı ve bel ağrısı da eşlik ediyor bende direnç de var aynı zamanda , belime eşim sıcak su torbası koydu geçmezse hastaneye gidicem ama neden böyle olmuş olabilir korkmam gerekiyor mu yaşayan var mı böyle bişey ?