Oksuruksurubu Sema-14 adet kanaması gibi koyu kırmızı olmasın yeter bende 4+5 öğrendiğimden beri yerleşme kanaması yaşıyorum ama şükür bugun kesildi 3 gün sürdü
Sema-14 Sulu bir şekildeydi 4+3 gün demişti doktor çarşamba günü bu sabah böyle bir şey yaşadım ama tekrar gelmedi