maybemom benim de böyle kısa sürede düştü tüp bebek baslanacaktı ama rapor işleri benim enfeksiyonlarım derken bi tüelü baslanamadı sonra tam baslayacakken gebe kaldım. Bana doktorum içeride işler yolunda gitmediğinde düşer dedi aynı erzak dolabındaki erzakların sıcaktan nemden etkilenip bozulması gibi dedi bu tiroid ya da baska hormonlar olabilir dedi stres vs birçok şey etki edebilir diye anlatmıştı. Ben çok stresliydim düşük yapmıştım ve sürekli doktorlar gebe kalman lazım diyip duruyordu artık psikolojim bozulmuştu. Zor bi süreç inşallah sen de senin gibi bekleyenleri de rabbim tez zamanda sevindirsin…