Adetıme 5-6 gün var bırkaç gundur meme hassasiyeti cekıyorum burayada yazmıstım hatta dün alt karnımda ağrı oldu ara ara sırt bel kasık agrılarım oluyodu gününde regl olan biriyim sabah silince pembemsı bişey geldi böyle test yapmadan sıze sorayım dedım sızce ıhtımal varmıdır evhamlanmak ıstemıyorum🙂↔️ beklemelı mıyım yoksa test yapımmi