Arkadaşlar merhabalar. Ben yaklaşık 2 hafta önce yumurta toplama işlemi oldum 4 tane yumurtam donduruldu. Adeti bekliyorum transfer olmak için. Doktorum 2 embriyo koymamızı önerdi daha yüksek ihtimalimiz olur dedi. Yaşım 29. Size sorum iki embriyo transferi ile gebelik elde edenleriniz varsa çoğunlukla ikiz mi yoksa tek gebelik mi oluştu?