Serap1997 Herkese merhaba ayrıntılı ultrason doktor kıza benzettim dedi ama daha net bişey söylemek için erken dedi 14+4 haftalığım görenler erkek diyorlar resimlerden birinde pipi gördüklerini söylüyorlar anlayanlar fikirlerini söyleyebilir mi
Serap1997 Miniklerinannesiyim çevremde görenler de sizin dediğinizi söyledi ben dikkat etmemişim kızım var erkekte nasıl olduğunu bilmiyorum 🥹 o yüzden kafam karıştı ama doktor o çıkıntıyı gözden kaçırmış olabilir mi acaba ya bir de perinatoloji uzmanı
Serap1997 busra6565 benim doktorum önerdi amniyonik banttan şüphelendiği için post açmıştım hatta 1 haftam zehir oldu nasıl geçti bende bilmiyorum dün perinataloğa gittim çok şükür öyle birşey yokmuş plasentaymış o yüzden yaptırdım mecburiydi yani
Kardelenlinam Serap1997 benimde ilk gebeliğmde olmuştu çok korkutmuşlardı plesantaya yapıştı o bant bebek büyüdükçe
Serap1997 Kardelenlinam bende çok korktum gerçekten yaşayan biliyor o korkuyu çok şükür öyle birşey değilmiş doktor şüpheyle göndermişti ama o şüphe bile yetti kendimi yemem için 1 hafta geçmedi Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın… evlat acısı yaşamış bi anne olarak söylüyorum bunu 5 yıl olucak 2.5 yaşındaki kızımı masalımı lösemiden kaybettim …. Bu çocuk kararı benim için çok zordu ve istemesem de stresli geçiyor işte …😔