dün gece bir gram uyuyamadım belim ve oradan da kasıklarıma vuruyor ağrı. Sürekli nst’ye girip herkesi germek acaba doğuruyor muyum diye endişelendirmek istemiyorum çünkü sürekli yalancı sancı çıkıyor. Bu hiç durmadan devam eden bel ağırısı ve kasıklara vurması normal mi? Asla durmuyor ağrı ve bebeğim çok hareketli. Yaşayan var mı bu gerçek mi yalancı sancı mı