Kizlar 35+4 olduk. 1 ay öncesine kadar çok özenerek besleniyordum ama 1 aydır sıcak havalar yüzünden hiçbir şey yiyemiyorum resmen. Tek düzgün öğünüm yumurta, kaşar ve kefirden oluşan kahvaltım. Akşam yemeğini makarna ile falan geçiriyorum o da zoraki. Bebişin kilosu 2 hafta geriden geliyor. Bunlar yetmezmiş gibi bir de diş iltihabım çıktı. Riskli gebe olduğum için doktorum muayene olmama izin vermedi. Artık o kadar çok iltihap birikti ki alt dişlerim gözükmüyor şişlikten. Yemek yemek imkansız gibi bir şey. Pazartesi randevum var, 37. haftaya doğum planı yapacağız. Aylardır zaten evde sadece yatıyorum. O kadar bunaldım ve yoruldum ki bir an önce bitsin istiyorum 😭