İlk kanamam regl gibi oldu ve normalde 5gün süren döngüm 8gün sürdü bitti, 17.gün yeniden kanama başladı ama böyle hafif hatta çoğunluk kirli kan/kahverengi idi. tedirgin olduğum için takip ettim hep, aktif kanama da çok çok azda olsa oldu. 4gün sürdü bitti derken, bugün 3gün sonra yeniden peçeteye silik kan geldi. Doktora ptesi gideceğim ama bu normal mi ya?
En son kanamanın 2.günü beta hala 82.44 dü. Aşırı yavaş düştüğü için doktorum kanama bitince muayene edelim dedi zaten. değerim 588den 82e 20 günde düştü. Sıfırlanana kadar kanamamın olması normal mi?