Bu ay ilk defa denedik. Bazı özel sebeplerden dolayı düzenli olarak yapamadık. Ama insan ister istemez bekliyor acaba olmuş mudur diye. Adetime 5 gün var. Karnımda kramp şeklinde ağrılar ve şişkinlik var. Düzenli ilişkiye girmek gebelik için şart mı? Yoksa ilk deneme de de olabilir mi ?