Kızlar selam 32+5 hamileyim bu sabah çişimi yaptıktan sonra silince peçeteue açık pembe kan geldi, hani reglin ilk günü açık renk olur ya öyle. Doktoruma yazdım 7de, bekliyorum.
Kan uyusmazlıgım var, en son 15 gün önce iğne olmuştum. Yine ol derse gidip olucam. Geçen ay idrar yolu enfeksiyonum vardı saşe kullanmıştım. Ona bağlı kan gelmiş olabilir mi? 7den beri devamı gelmedi şimdilik. Bebeğim baş geliş ve aşağıda ama rahim kısalığım ve açıklığım yok. Başına gelen var mı? Ağrım sızım yok şuan, sadece son 2 aydır geçmeyen vajina baskısı ve ağrısı var bebeğim kafasından dolayı