Gizem9688 turkan-4 32. Haftada zor da olsa icimize sineni bulduk.. boncugumuzun ismini Ata Deniz koyduk 🧿 iki isim istemiyorum diye 8 ay cırlamıştım halbuki 😂😂 ama su an cok seviyor herkes ismini bebişimizin
Gulsenerdem turkan-4 ilk oğlumun adı Alp Karan. ❤️🔥 şimdi ikinci oğlum için gün sayıyoruz nasipse Aslan Karel koyacağız.
Zeh-ra Kerem koyacağım bende inşallah 30.haftada anca karar verebildik 🤣 isim konusu çok sıkıntılı ya gerçekten birde erkek bebekse eğer 🤦♀️😅
Mert23 21.haftdayım ilk oğlum rüzgar atabey ikinciside erkek oğlum mert diyo eşim ilbey ben henüz karar veremedim