Kızlar merhaba. 9 gün önce 7 haftalık düşük yaptım. Dün kanamam bitti bu sabah yumurtlama belirtileri yaşadım. Evde ovülaston testim vardı. Pozitif çıktı. Düşükten hemen sonra yumurtlama görülüyor mu? Bunu değerlendirmeliyim ? Kafam karıştı. Çok üzüldüm zaman kaybetmek de istemiyorum.