29 haftalık olduk bugün doktor kontrolünde kasıklarımın ağrıdığını söyledim önce elle muayene etti bebek aşağıda bunu sevmedim dedi ultrasonla baktı bebeğin kilosu 1500 nst istedi nstde biraz sancım çıktı progestan fitil ve duphaston hap verdi 13 ağustosta tekrar çağırdı değişiklik olmazsa yatış vericem dedi bende korkuyorum başına böyle bişey gelen oldu mu bu haftalarda doğarsa yaşama şansı var dimi beni rahatlatın nolur