Eylullxx Son 29 kaldı bizim hayal bile edemezdim bu gunlere geleceğimi dogurdugumu hala hayal edemiyorum sanirim bebegimi görene kadar ikna olamayacagimm sizde durumlar nasilll?? 🌸
Sumeyyeky Eylullxx ayy dün gibi daha 29-30 lu haftalar inşallah kolaylıkla sağlıkla alırsın kucağına bizim şafak +53 gün 🤣🤣
d_ezgi0 Eylullxx son 16 🥹sabırsızlıkla bekliyorum ben de 🫶🏼 bir yandan korku heyecan mutluluk her duyguyu aynı anda yaşıyorum 🥲
Smmyyeeeeeee1557 yokusbebek bende ikiz hamileyim sezeryan mi olurum kesin ilk doğumum normaldi 3sene geçti bu sefer ikiz nasıl olurki🤦🏼♀️
Manolya-27 Sumeyyeky ay aynı günlerimiz ☺️ sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻 normal mi düşünüyorsunuz doğumu ve ilk gebeliginizmi
Es-d Eylullxx hayır 2. Gebelik ilki normaldi buda normal olsun dedi doktorum. İlki suni ile yapmıştım sanırım bu da öyle olacak gelmesi yok 🤦
Irmakabla Es-d bemım de ilki normal kendi sancım olmuştu 40+4 de bunda önde gidiyor diye bu perşembe suni verecekler nasıl kolay açılma falan olmuşmuydu sizde