Elifb_ glcn966 ben başta mantar kaşıntısı zannettim ama farklı acı yanma vardı doktoruma muayeneye gittim uçuk virüsü olduğunu söyledi ilaç ve kremle bir hafta içinde geçmişti çok şükür beyaz beyaz yaralar vardı baya mahvetmisti beni 🫠
2mnnosanne123 Melodimm aynen ilk hamileliğimde oldu o zaman madur bi bölgedeydim gitmedim kaldı öyle banada zararı yoktu
Melodimm 2mnnosanne123 Hpv diyorlar ya.Birde eşinize geçme ihtimali var🤦🏻♀️Ben en çok o yüzden gidiyorum.Korkuyorum açıkcası.
brnaksyince glcn966 mutlaka doktora görünün, doğum sonrası yaktırma yaparsınız, ve smear testi vermeniz gerekiyor. Kendi kendine geçtiğini duymadım. Vücutta olan virüs yükünden oluşuyor gebelikte bağışıklık düştüğü için.
Kubosh Sigil ne zaman hamilelikte çıkan bir sey oldu ya bu bildigin bulaşıcı cinsel hastalık benmde 2. gebeligim ilkindede simdide hiç böyle bir sey yaşamadım ilk defa duyuyorum bu bildiğin HPV virüsü.