Feniks Ben hashimoto hastasıyım ondan dolayı trombosit düşüklüğü oldu şu an gebelikten kaynaklı iyice düştü ilk haftalarda 0ile 30bindi en sonki teste 60 bin çıktı böyle normal doğum yapan var mı aranızda