Zumrut___ Devlette doğum yaptım sütüm damla damlaydı yok denecek kadar azdı. Mama vermeyeceğiz devamlı emzir dediler. Kaka çiş takibi yapıldı,ciş kaka yaptı.Eğer yapmamış olsa mana veriliyormuş. Bu arada tam tersi biberon verme ,şırınga ile yada parmak besleme yap derler. Bildiğiniz gibi yapın dinlemeyin bence