47Adanalianne01 Bence biraz fazla olmasında fayda var ilk zamanlar da kusma ve çiş kaka taşma durumu olabiliyor öyle olunca sürekli değiştirmek gerekiyor ben mesela günde 5-6 kere üst değiştiriyordum oğlum kusan bir bebekti kustuğu sürekli içine akıyordu komple ıslanıyordu ve yıka kurut derdim olmadan değiştirdim atletlerden 10-15 tane olabilir aynı şekilde takımlardan ve tulumlardan da öyle olabilir patiksiz tulumlar biraz daha uzun giyiliyor bana göre tulum daha kullanışlı oluyor alt üst takım 5 alıyorsanız 10 tane tulum alabilirsiniz kucağa alınca falan katlanma olmuyor daha rahat benim düşüncem tabiki 🙈