anneolmayolunda59 Kızlar aşılamanın bugün tam 12. Günü erken gebelik testi yaptım negatif çıktı erken gebelik testi negatif çıkıp betası pozitif çıkan varmı
tatlibebegim_ anneolmayolunda59 benim 10.gün testte pozitifti ama iki arkadaşımın 13.testte negatif çıkıp 15.günü kanda pozitif öğrendiler
delankrn3558 anneolmayolunda59 Umut olmak veya umutsuzluğa kapılmanıza sebep olmak istemem ama ben aşılama ile hamile kaldım ve 10. Günden sonra her gün test verip belki kanda pozitiftir diye kollarımı delik deşik ettirerek kan verdim 6 gün boyunca hep hüsrandı sonrasında 13. Gün negatif çıkan testim 14. Gün 32 ile pozitif oldu ve hamile olduğumu öğrendim. Kendinizi yormayın vücudunuza dikkat edin gecesinde negatif çıkan testim ertesi gün iş çıkışı pozitif çıkmıştı. Rabbim kucağınızı boş bırakmasın güzel haberler alın inşallah 🙏
minnosbirkiz anneolmayolunda59 arkadaşım aşılamanın 12. günü negatif gördü, 16. günü pozitif çıktı, yüksek bi rakamla öğrendi
CansuP- anneolmayolunda59 benimde aşılamamım 12. Günü bugün erken gebelik testi yaptım ve negatif çıktı çok moralim bozul ne olur ne olmaz diye pazartesi günü tekrar kan testi vereceğim bakalım sonuç ne olacak birbirimize dua edelimde inşallah aşılamamız tutmuş olur
anneolmayolunda59 tatlibebegim_ inşallah bendede öyle olur ama pek umudum kalmadı bende hiç belirti de yok
anneolmayolunda59 delankrn3558 ya ne güzel darısı benim ve tüm isteyenlerin başına ben pazartesi kan vericem hayırlısıyla bakalım inşallah çıkar
sevaaaa1 Benimde aşılamanın 8. Günü sürekli kendimde bir belirti arıyorum ama yok açıkçası ara ara kasıklarım ağrıyo o kadar sizin belirtiniz nelerdi acaba ? Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah biz bekleyenlere de kolaylıkla sağlıkla nasip eder inşallah 🤲🏻
asyy anneolmayolunda59 anneolmayolunda59 benimde bugün 12. Günüm ve idrar kaset testim negatif. Keşke yapmasaydım diyorum. Kan vereceğim bende inşallah hayırlı sonuçlar alırız 🥲
anneolmayolunda59 CansuP- inşallah canım benimde erken gebelik testler negatif çikti pazartesi kan vericem bakalım inşallah vardır ikimizinde bebişi 😍
CansuP- anneolmayolunda59 ay inşallah canım inşallah erken gebelik testi yanılıyordur ❤️ test sonucunuda haber ver canım
snayglll Benim de 2.aşılamam yaptırmalı 1 hafta oldu kendimi tuhaf hissediyorum en ufak bi işte yoruluyorum hemen