Herkese merhaba ben daha 10 haftalığım ama kahvaltı kültürüm hiç yok zorlasam kendimi yaparım ama acıkınca mı yemeyelim yoksa zorlasam mı yüksek kilo ile hamile kaldım biraz dikkat etmem gerektiğini düşünüyorum birde ilerleyen aylarda zaten çok yerim diyorum ama sizce