meryemsultan54 Kızlar burda hayali bi çizgi görüyor musunuz adetime 3 gün var çoğu belirtiyi taşıyorum gebelikle ilgili!
minnosbirkiz meryemsultan54 bence var, bundan daha silik çizgiyle öğrenmiştim, eşim dalga geçmişti hayal mi görüyorsun diye 😁 hemde reglim 1 gün geciktiği halde öyleydi, diyorum benim reglim gecikemez imkansız 😁
FKRKS29 meryemsultan54 Teste göre pozitif 🥰 hayirli olsun insAllah daha cok yeni gözüküyor o yüzden çok silik en yakin zamanda kan verip kesinlestirin insAllah🥰
Asdfgh12 minnosbirkiz benimde sizin anlattıgınız gibi 1 gün gecikmişti ve çok silikti belli belirsiz dün de kahve rengi akıntım başladı adetim dün 3 gün gecikmişti acaba yerlesme kanaması falan olabilir mi ki ?
meryemsultan54 FKRKS29 iki gün önce kanda negatif çıkmıştı belirtilerim 26 temmuzda başladı ovulasyon testlerim hep pik gidiyor 3 gün bekleyip öyle kan vereceğim artık :((
minismom meryemsultan54 kanda kac cıkmıstı ki adetin bi iki gun gectikten sonra ver kanı bence test pozitif gorunuyo ama sen yinede biraz bekle oyle ver biraz daha yukselmis olur hem varsada
zlemceylan meryemsultan54 evet canım görünüyor istersen bir acile git ya da yarın tekrardan bir test yap en azından için rahat olur 💖 tebrik ederim bu arada
meryemsultan54 zlemceylan kan testi için adetimi bekleyeceğim ama o güne kadar evde test yapacağım bakalım belirtilerim çok inşallah beni yanıltmaz 🥹
zlemceylan meryemsultan54 inşallah hayırlısı olsun güzel haberler gelsin 😍🐣 çok sevindim adınıza evet test varsa yapın zaten beta artacağından koyulaştıpında emin olabilirsiniz ♥️