Hatice5258 Tansiyonum 9 a 4 çıktı istiğfar ettim kan geldi normal mi yaşayan varmı bu durumu bilgisi olan varmi
Hulo2105 Hatice5258 tansiyonla kusmanın ilişkili olduğunu sanmıyorum benim hep 9a5 falan hiç yaşamadım belki üşütmüşsündür
2633 Hatice5258 kan mideden değil boğazdan gelmiştir belki veya çikolatalı biseylr yedin mi o kan gibi gelmiştir sana