Tz19_ 23+1iz bizde 🥰 Allaha şükür çok güzel gidiyo hareketleride masAllah belli bi saatleri var o saatlerde ben burdayimmm diyo😄😄 ben çok güzel hissediyom öyle Bi kere dışarıdan belli oldu eşim falan fark edemiyor ama😄 dışarıdan belli oluyo bazen belli oluyoken video alam diyom duruyo hemen anliyo gibi bi kere yakaladım haftamız buyuyo Allahin izniyle artık daha çok net olur 🥰 onun dışında arada bel ağrılarım falan oluyo o kadar çok şükür güzel geciyo🥰 sizin nasıl 🥰