gamzerk 33 haftalii olcz kizlar doktor bana 2800 falan dogar bebek dedi boyu iyi ince belli bi kiz cok kilolu bekleme bize kilo lazim degl sagligi yernde masallah dedi ama insan skli takilio tabi bu civarlarda dogan bebisler cokmu kucuk zayif oluyolarki ??
yesimerdinc gamzerk zayıf bebek çabuk toparlar der annem :) hiç canını sıkma kuzum sağlıklı olsunlar da emzirir durursun kilo kolay:)
sonsuzmasalim gamzerk tanıdığım bir kaç kişininde o cıvarlarda bebişleri doğdu sağlıkları gayet yerinde ve hemen kilo almaya başladılar doğumdan sonra
Zmraemr gamzerk canı içinde olsun derler:) Hiç takılmayın kilosuna sağlıklı olsun önemli olan o. Benim yiğenim 2610 gr doğdu şu an maşallahı var 4 yaşında ama yaşıtlarına göre ilerde
Merve201119 gamzerk benim kızımda 2800 doğmuştu canım ve ne küveze girdi ne bi sorunu oldu doğduktan sonra bol bol emzirmeye bak canım sütün yarasın doğduktan sonra toparlar bebeğin
Defne00Duru Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil ki zayıf olsun ama sağlıklı olsun. Zayif doğanlar daha çabuk toparlıyor kendini. Üzülmeyin