Esmats şuanda ağrım yok şükürler olsun ki 🤲🏻 yani o tarafla yememeye çalışıyorum diğer tarafla yiyorum inşallah burada da herhangi sıkıntı yasamam yalnız benim o grup antibiyotige alerjim var 😔 o nedenle onu da kullanamıyorum doktorumla da ilk konuşurken baya şaşırıp aaaa demişti tek kullanilacak antibiyotik grubu hamilelikte bu grup demişti yani penisilin 🤦🏻