Merhabalar 35..haftaya girdik 2 hafta sonra kontrolüm var arada bir yalancı sancı uğruyor ve her uğradığında midem bulanıyor kusuyorum dayanamıyorum. 32. Haftada ilk nst ye girdim nstde bebeğim çok hareketlenince 2 defa nst tekrar çekildi çıkarmalarını istedim zor tuttum ve kustum sonunda. Doktora bunu izah etsem sezeryan günü istesem verir mi. Dayanamiuorum yani bebek çok ağrı yapınca midem bulanıyor kusuyorum