Kızlar 3.bebeğim sürpriz olmuştu 1 haziranda doğum yaptım neredeyse 40 gün kanamam devam etti kırkım çıktıktan 16 gün sonra eşimle ilişkiye başladık şu an bebeğim 2 aylık ve biz de 4 kez ilişkiye girdik hepsinde de prezervatif kullandık.Artık hamilelik ve doğum lafını duymaya bile gücüm kalmadı en iyi doğum korunma yöntemi hangisi ise onu kullanmak istiyorum.
Emzirme döneminde doğum kontrol hapı kullanılıyor mu?
Doğumdan ne kadar süre sonra nasıl korunmaya başladınız tavsiyeleriniz var mı?