kızlar altımda bıçak sağlanması gibi ağrılar hissettim gündüzden beri bi süredir vardı bacağıma da kramp gibi ağrılar saplanıyordu bende parmak testi yaptım 3 parmak açılmam var hatta 4 diyebilirim çatı muayenesinde canım çok acımıştı hiç açılma yoktu kendim evde bunu denedim ama su ya da nişan vs yok sadece yoğun derecede sarı beyaz akıntım var hafif de sancım var bebek sertleşiyor sürekli karnım taş gibi ama aşağı düşme falan da yok
Nst de sancı çıkmıştı güçlü sancılar çıkmasına rağmen ben hissetmemiştim acı eşiğim yüksek muhtemelen sancılarımı tam anlamıyla hissedemiyorum
Bunu yaşayan deneyen var mı ne olacak merak ediyorum kalkıp ütü falan yaptım giyecek olduğum eşyalrımı hazırladım doğururum diye bu arada 39+3 günlük hamileyim