Mucizelerim1 Adetime 5 gün var belirtilerime bakarak test aldım predictor incecik bir hayalet çizgi görüyor gibiyim ama tam eminde olamadım.
zlemceylan Mucizelerim1 bende çok hafiften silik gördüm gibi ama bence bir iki gün daha bekleyin yeniden yapın net şekilde görürsünüz ♥️
Mucizelerim1 Fatmaacylnn Oyku3005 @Hulo2105 Merve_bozkurtt kızlar bu sabah ilk idrarla yaptım böyle çıktı. Tam emin olamıyorum en iyisi bekliyim sabırsız bir yapım var ancak işte mecbur beklemem gerekiyor 🙂↕️
Merve_bozkurtt 2 3 gün sonra tekrar dan yap o zaman tam net belli olur bende de ilkten çıkmadı ertesi gün akşam yaptım tam çıktı şuan da 30 haftalık hamileyim 😊 sende de inşallah öyle olur
Fatmaacylnn Mucizelerim1 ben yine göremedim ama inşallah vardır adetiniz gecikince daha belli oluyor bide o zaman yapın 💕
nunurhstamoffa Mucizelerim1 malesef goremedim.yinede hayirlisi olsun birde sen sabah aç karna yoxla testi.
Merve_bozkurtt Mucizelerim1 bekle bak dediğimi yap eğer adetin geciktiyse öyle olur şuan yerleşim aşamasında büyük ihtimalle erken ondan öyle çıkıyor sabırlı ol biraz bende sen gibiydim 😂
Mucizelerim1 Bir_nazenin01 yaa bende kendi kendime uyduruyomuyum acaba diyorum bakalım midem çok bulanıyo psikolojik olabilirmi acaba diyorum
Fatmaacylnn Mucizelerim1 hamile değilseniz bile yakında hamile olcaksınız bence çünkü bende hamile olduğumu öğrenene kadar sizin gibi birçok test yaptım hatta inanmayıp kan testi falan da yaptırdım her ay 😄sonrasında silik çizgiyle hamile olduğumu öğrendim vücudununuz kendini onaya ayarlıyo💕
Mucizelerim1 Hulo2105 kan verdim negatif çıktı yok sanırım hakkımızda hayırlısı olsun Merve_bozkurtt zlemceylan Fatmaacylnn Bata 4 gün kaldı bakalım gelen giden olmazsa yine yapacağım test
Anonimanonim Mucizelerim1 bu test sözde en iyisi ama bende de böyle yapıyor sanırım boşa para veriyoruz buna yanıltıyor