Kızlar başlıklar yazdığım gibi som 3 4 saatir belki daha fazla hareketlerini o kadar çok hissediyorum ki aşağıda hiç durmadı sürekli hareket halinde sanki çıkarıcak gibiyim çocuğu aşırı aşağıda hissediyorum geçen hafta biraz nst de sancılarım çıkmıştı zaten bi korktum suyum filan gelir diye acaba sancılar bu şekilde mi hissediliyor ilki sezeryandı bunuda o şekilde planladık 15 ağustosa doktorumla sanki erken gelicek iş gibi hissediyorum sürekli hareket halinde ve baskı yapıyor kasıyor bırakıyor kendini lütfen bilenler cevaplayabilir mi