Nurerdgn asudezgnc maasallah canim gozun aydin 🤗 nasil hissettin nasi biseydi bende 16 haftayı gecmisti ilk hissettigim de❤
Betulsarda asudezgnc ayy gozunuz aydin.. insallah bende hissederim 13.2 daha. erken hissedenlerdensiniz ne guzel sanslisiniz bende heycanliyim🤗 cinsiyeti ogrenebildiniz mi acaba?
asudezgnc Nurerdgn uyuyorum ayaklarımı karnıma doğru çektim 2 dakika sonra bağırsak hareketlenir ya onun gibiydi ifade edebildim mi anlamadım ama çok teşekkür ederim 😚😚
Nurerdgn asudezgnc 😄😄 anladim canim ilk zamanlar oyle oluyo simdi 19 haftalik olduk daha sık hissetmeye basladim Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin bebislerimizi insaallah❤
Nurerdgn Edirefp yok canim ama inan bi umut hepimiz beklemisizdir acaba hissedermiyim diye kalp atisini hissedebilmen imkansiz demisti doktorum ama hissedersin ilerki zamanlar da insaallah 🤗
scl 17 haftalıkken pıt pıt ediyodu şimdi 18 haftalık olduk dün gece daha şiddetli net bi şekilde hissettim 🙈 nasıl bi duygudur tutamadım kendimi ağladım 😌 çok şükür bugünlere 💗
Orucu12 Nurerdgn yok canım kalp atısını hissedemem zaten bebegi hissetme icin diyorum kalp atısı gibi mi elimi karnıma koydugumda bazen ole his oluyor acaba hissediyormuyum demek istedim
Nurerdgn Orucu12 bende öyle karnim atiyo gibi oluyodu bende bebek kalp atisimi diye dusuniyodum bide ilk hamilelik olunca tecrubesiz oluyosun ama degilmis maalesef😅🤗
Aysegulflz Benimde böyle pit pit yaptı iki kere ama bebeğimin hareketimiydi bilemedim 15+5 im bir an önce hissetmek istiyorum 😊
Melisaa 19+2 olduk bizde hala tik yok arada kipirdiyo zannediyorum oyle hissediyorum ama emin degilim🤔
NALIN Karniniz sertleşmeye çoktan başlamışsa hissettikleriniz hareketlerdir. 😂 zayıfsaniz eğer ilk de olsa erken hissedersiniz
Zeynep23 Kızlar ilk hareketler bagırsak hareketi gibi oluyor 15 de hissedebilirsiniz erken hareket hissedenlerin genelde erkek oluyor ama takılmayın buna çok daha erken hissetmeniz imkansız yani