Merhaba kızlar öncelikle hepimizin bebeği sağlıkla dünyaya gelsin bu arada 5 sezaryanim oldu ayın 24′ünde yatışın vardı o gün geldiğinde odaya geçtim o da tek kişilik odaydı ve çok temizdi nts’ye bağladılar ufak ufak sancım çıkmıştı ilaç verdiler sonra tekrar nts’ye bağladılar geçmezse ameliyat dediler yarını bekleyemeyiz dediler sancım geçmediği için hemen ameliyata hazırladılar akşam saat 9 gibi ameliyata girdim o kadar çok güzel ilgilendiler ki doktorlar ben çok ağlıyordum beni sakinleştirdiler önce kafam önde omuzlar aşağı bakış bir şekilde belden iğne denediler birincisi olmadı kemiklerimin arası çok darlaşmış kendimi sıktığım için 3 deneme de oldum herkes çok sakindi bir yandan beni de sakinleştiriyorlardı ayaklarımı ufak ufak uyuşmalar geldi biraz bekledikten sonra başladılar 5 dakika içinde çocuğum çıktı o kadar güzeldi ki Pamuk gibiydi kucağıma verdiklerin de benim bağlanacağı için de işlem in bir saatte yakın sürdü süreçte midem çok bulandı sadece bir de aşırı çeneme vurmuştu sürekli soru soruyordu onun haricinde odaya geldim 3 saat sonra sontami çıkardılar ha bu arada ameliyattan önce sontayi takıyorlar suntayı takan hemşire o kadar kibar o kadar iyi davrandı ki sontanın ucuna canım yanmasın diye jel gibi bir şey sürdü inanın hiç hissetmedim ilk kalkışım da çok güzeldi çok güzel yürüdüm sonrasında biraz gaz sıkıntım oldu o da çok normal ağrılarım oldu ama ben hastaneden bahsetmem gerekirse çok özel davrandılar her yer tertemiz odalar çok güzel tek kişilik odalar da var çift kişilik odalar da var ama geneli tek kişilik veriyorlar 10 gün oldu bu arada doğum yapalım şu an sarılıktan yatıyorum hastanede Rabbim hepimizin evladını kucağına sağ Salim versin sormak istediklerinize cevaplarım