Buseemm Nur_hayder bnce de melis daha uygun hem mira ve simra çok bnziyorlar en azindan farklilik olur ve ablasi da mutlu olur 🌸
Rumuz36 Nur_hayder ben olsam Simra Melis koyardım çok uyumlu oldu ♥️ sağlıkla kolaylıkla hayırla gelsin 🤲
cLearQueen Bence ablasının verdigi karara saygı duyarsanız benimsemesi daha kolay ve aralarındaki bağ daha güclü olacaktır 🥰