Migrenligebe 30. Haftamdayim, apandisit ameliyati oldum. Sag karnimda 6 tane dikis var. Acaba normal dogurabilir miyim? Kadin dogum genel cerraha sormak lazim dedi, genel cerrah da kadin doguma 🤦🏻♀️ Basina boyle bi sey gelip normal dogurabilen var mi?
sonsuzmasalim Migrenligebe bende apandisit ameliyati olmustum ama normal doguma engel degil diyorlar bende 😊
Migrenligebe sonsuzmasalim bu kadar kisa sure icerisinde mi oldunuz siz de? 2 ay falan var cunku nasipse doguma, genel cerrah asistani kaslara zarar verebilir belki falan dedi 💁🏻 30+3’te oldum ameliyat 🤦🏻♀️
sonsuzmasalim Migrenligebe hayır ben olalı oluyor biraz 🙄 ben yeni olduğunu anlamamıştım tabi sorun olabilir bende dikişlerin iyileşmesi sürdüydü biraz. bence riske atmamak lazım patlayabilir doğumda fazla kalmadı sonuçta