İyi geceler kızlar. Bebeğim bugün 2 ay 10 günlük oldu.. zamanla iyiye gider diye umarken hala her gece uykusuzluk.. en fazla 4-5 saat uyuyorum günde. Çok zorlandım anneme geldim kalmaya ama ne kadar kalabilirim ki burda da herkesin bir düzeni var. Bu gece de o kadar uykusuzdum ki allahım dedim yalvarıyorum bu gece bi 5 i görelim uyuyalım. 1 den beri yine gazdan mıdır nedir bilmiyorum ama uyuyamıyor.. Artık çok yoruldum. Geçecek mi bu günler? Bir gün deliksiz uyuyabilecek miyim.